אולמות אירועים בשרון, חתונה קטנה אקפלה - Acapella
  • בית
  • אירועים
    • מקום לחתונה קטנה
    • מקומות לאירועים קטנים
    • בר מצווה בשרון
    • בת מצווה בשרון
    • ברית/בריתה בשרון
    • חתונה בשרון
    • אולם לחינה במרכז
    • אולמות אירועים בנתניה
    • אולם אירועים בנתניה
    • מקום לאירועים קטנים בשרון
    • אולמות אירועים בשרון
    • מסיבות יום הולדת למבוגרים
  • אירועים עסקיים
    • אירועים עסקיים בשרון – השקות
    • אירועים עסקיים בשרון – אירוע ערב
    • אירועים עסקיים בשרון – אירוע בוקר
    • אירועי חברה
  • גלריה
  • בלוג
  • צור קשר
  • בית
  • אירועים
    • אולם לחינה במרכז
    • בר מצווה בשרון
    • בת מצווה בשרון
    • ברית/בריתה בשרון
  • אירועים עסקיים
  • גלריה
  • בלוג
  • צור קשר
אולמות אירועים בשרון, חתונה קטנה אקפלה - Acapella
  • בית
  • אירועים
    • מקום לחתונה קטנה
    • מקומות לאירועים קטנים
    • בר מצווה בשרון
    • בת מצווה בשרון
    • ברית/בריתה בשרון
    • חתונה בשרון
    • אולם לחינה במרכז
    • אולמות אירועים בנתניה
    • אולם אירועים בנתניה
    • מקום לאירועים קטנים בשרון
    • אולמות אירועים בשרון
    • מסיבות יום הולדת למבוגרים
  • אירועים עסקיים
    • אירועים עסקיים בשרון – השקות
    • אירועים עסקיים בשרון – אירוע ערב
    • אירועים עסקיים בשרון – אירוע בוקר
    • אירועי חברה
  • גלריה
  • בלוג
  • צור קשר
  • בית
  • אירועים
    • אולם לחינה במרכז
    • בר מצווה בשרון
    • בת מצווה בשרון
    • ברית/בריתה בשרון
  • אירועים עסקיים
  • גלריה
  • בלוג
  • צור קשר
Acapella Events » אירועים עסקיים

אירועים עסקיים

אירועים עסקיים באווירה אחרת

כל אחד יכול להרים אירועים עסקיים, אבל רק הטובים ביותר יספקו לכם אירוע בלתי נשכח! בית אקפלה שבשרון, הממוקם במתחם פולג בנתניה, מזמין אתכם לחוות אירוע מרגש, איכותי ומהנה, כזה שהצוות שלכם ידבר עליו עוד הרבה זמן!

ציוד מתקדם לאירוע מושלם

בית האירועים אקפלה ממוקם בגישה נוחה ואופטימלית לכל צירי התנועה המרכזיים, יתרון משמעותי כשמדובר באירוע רב-משתתפים. האולם שלנו מצויד במיטב העזרים הטכניים הדרושים לאירוע עסקי או אירועי חברה, כגון מסכים, מקרנים, מערכות הגברה ומערכות תאורה. אלו, יקנו לאירוע שלכם את הטאצ' המקצועי והמוקפד שתמיד רציתם!

אירועים עסקיים – רק באקפלה!

כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מוצלח, בזה אין ספק. אבל מה בעצם הופך אירוע לאירוע מוצלח? במילה אחת – מקצועיות. באקפלה, תמצאו צוות מקצועי אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך, מא' ועד ת', על מנת שהאירוע שלכם יהיה בדיוק האירוע המושלם והמהנה שחלמתם עליו!

אירוע שידברו עליו עוד הרבה…

דמיינו את הדבר הבא: אירוע החברה שתכננתם כל כך הרבה זמן יוצא סוף סוף לפועל, האורחים מתאספים לאט לאט, המוזיקה מתחילה להתנגן, והערב מתחיל להתגלגל. למחרת, האירוע שלכם הופך לשיחת היום, ולכזה שייזכר עוד הרבה זמן. עם אקפלה, עכשיו כל זה בהישג ידכם!

אירועים עסקיים ברמת בוטיק

כולם יודעים שחלק חשוב וגדול מכל הצלחה של אירוע, הוא ההיבט הקולינרי. כשאורחים מדברים על אירוע מוצלח, הם מזכירים קודם כל את הבופה והתפריט העשיר. ההצטיינות וההשקעה הקולינרית בכל אירוע ואירוע, היא חוד החנית של אקפלה. עם השף המוכשר שלנו, ממעצבי הגורמה בארץ, מובטחת לכם חוויה מושלמת של צבעים, ריחות וטעמים! עם התפריט הגמיש, תוכלו להתאים את האווירה הקולינרית בדיוק לפי הרצונות שלכם!

מצאתם את מה שחיפשתם!

מחפשים מקום לאירועים עסקיים? מצאתם! עם עיצוב המותאם במיוחד לקונספט האירוע, אוירה משפחתית, חמה ואינטימית, ושירות מסור, אדיב ומקצועי – תהיו בטוחים שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח!

לאירוע עסקי מושלם, צרו קשר עוד היום ונציג מהצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם!

    מלאו פרטים

    שירות לקוחות
    ראשון 10:00-22:00
    שני 10:00-22:00
    שלישי 10:00-22:00
    רביעי 10:00-22:00
    חמישי 10:00-22:00
    שישי 10:00-14:00
    שבת סגור
    אקפלה - אירועים בנתניה והסביבה
    יצירת קשר

    אקפלה אירועים וכנסים

    אירועים וכנסים גיבורי ישראל 17,
    אלכסנדרה יכין סנטר, נתניה.

    טלפון: 09-7666194
    דוא״ל: acapellaeruim@gmail.com

    שעות פעילות
    זמינים עבורכם- ימים א'-ה' 10:00 עד 22:00 יום ו' 10:00 עד 14:00
    מי אנחנו

    כל אירוע חשוב מתחיל במקום ובאווירה, וכשאלו נבחרים בקפידה – האירוע הופך לזיכרון בלתי נשכח. בית האירועים אקפלה הוא אולם בוטיק לאירועים בשרון, אשר הוקם על מנת לשמש בית חם לאירועים קטנים, אינטימיים ואיכותיים, מכל הסוגים.
    חווית השירות שלנו מתחילה הישר מהפניה הראשונה שלכם, ועד שאחרון האורחים הולך הביתה. אתנו, תוכלו לשמור על ראש שקט, עם צוות מסור ובעל ניסיון של עשרות שנים בתחום ארגון אירועים, קולינריה ושירות.

      מלאו פרטים