בעולם העבודה המודרני חברות וארגונים מכירים בתרומתם של העובדים להצלחת החברה וליציבותה ובמסגרת הפעולות לטיפוח של ההון האנושי נהוג לערוך אירועים גדולים לעובדים. באירועים אלה נוצרים מפגשים בין כלל עובדי החברה, גם בין כאלה שמכירים אחד את השני בהיכרות שטחית. אלו מפגשים אשר מאפשרים לחברה ליצור אווירה שונה, חופשית ובלתי רשמית ולעודד יצירת דינמיקה בין-אישית ונטוורקינג בין העובדים ובין עצמם ובין העובדים למנהלים.
לאירוע חברה מטרות וסיבות שונות. חברות עורכות אירוע לפני חגים, אירוע לחלוקת תעודות הערכה לעובדים מצטיינים, אירועים עם פעילויות גיבוש, אירוע לסיכום שנה ועוד. באירועים אלה נוצרת אווירה של שיתוף ושל גאוות יחידה אצל העובדים.
המטרה היא לתת לעובדים הרגשה שהם הגורם להצלחת החברה. זו הזדמנות עבור מנהלי החברה לשמח בבשורות טובות, לחגוג תוצאות עסקיות חיוביות, הזדמנות לגיבוש בין צוותי העובדים והמנהלים והעברת ערכים של התרבות הארגונית.
אם אתם עומדים לערוך אירוע לעובדים שלכם, הטיפים הבאים הם בשבילכם.
משאבי החברה מוגבלים. לכן יש חשיבות בגיבוש תקציב לפני תחילת התכנון. קבלו אישור לגובה התקציב ממנכ"ל החברה ישירות, כדי שלאחר מכן בעת התשלום לספקים לא יתעוררו בעיות ועיכובים.
אפשר להטיל את עבודת ההפקה הכרוכה בהכנת אירוע חברה על אחת ממחלקות החברה, בדרך כלל על משאבי אנוש והם יעסקו חודשים רבים בתכנון, בהזמנת השירותים והספקים.
קיימת אפשרות נוחה יותר, אם כי היא עלולה להיות יקרה יותר והיא לשכור חברת הפקות שתדאג לפרטים הגדולים והקטנים באירוע, תדאג לבעלי המקצוע ולתיאום ביניהם. ההחלטה בין שתי הדרכים היא בשיקול של עלות מול תועלת.
כמנהלי החברה עליכם להחליט על הקונספט של האירוע. האם מדובר באירוע חברה להרמת כוסית לפני החגים, או אולי תחרות תחפושות בפורים. אירוע בחיק הטבע עם פעילות אתגרית או כנס הכולל הרצאות ומופע בידורי. כדאי לחשוב על הקונספט בהתאם לקהל היעד שלכם, אופיים של העובדים, הגיל שלהם ותחומי העניין שלהם והמטרה לשמה אתם מכנסים את העובדים.
אל תשאירו דבר ליד המקרה אלא תכננו את לוח הזמנים באופן מפורט עוד מהשלבים הראשונים של גיבוש תכנית האירוע. תזמנו כל פעילות, הודיעו לספקים ולבעלי המקצוע מראש מתי עליהם להגיע. ודאו שהמטלות של המעורבים בהפקה מתבצעות במועד שנקבע להן באופן מקביל ומתואם.
אתם יודעים מהיכן העובדים מגיעים, נסו למצוא מיקום שאינו מרוחק במיוחד ממקום העבודה. אם החלטתם על אירוע מרוחק, שקלו לארגן הסעות כדי להבטיח שלעובדים יהיה נוח להגיע למקום והמרחק לא יהווה שיקול בהחלטה אם להגיע או לא.
לאחר שהחלטתם על המיקום, כדאי לחשוב על עיצוב המקום עם אלמנטים שקשורים למטרת האירוע כדי ליצור את האווירה המתאימה לנושא עליו הוחלט ולתרבות הארגונית.
אירועי חברה ללא תוכן או פעילות מיוחדת יתרוקנו במהירות מנוכחות העובדים. לכן חשוב לרתק ולעניין אותם באטרקציות בכפוף ליכולת הפיננסית של החברה.
לדוגמא: מופע של אומן ידוע, מופע אמנותי אחר, הרצאות מרתקות, פעילות בהשתתפות העובדים ועוד.
תפקידו של מנהל האירוע לפקח ולהבטיח שהאירוע מתנהל כמתוכנן, הוא שומר על לוחות הזמנים, מוודא שכל ספקי השירותים מגיעים בזמן והם עומדים בהתחייבויות שלהם. הוא מוודא שהציוד והתאורה במקום ושהם פועלים באופן תקין. באחריותו לפתור בעיות ותקלות, משמש ככוח המניע מאחורי העובדים באירוע ומתנהל מול מפיק האירוע.
אוכל הוא עניין מרכזי באירועי חברה. עובדים בדרך כלל, מצפים לתפריט עשיר ולא חוסכים בביקורת. לכן כדאי להקדיש זמן לבחירת קייטרינג איכותי שיספק את הטעם הקולינרי שמצופה מאירוע כזה, מבלי לחסוך בכמויות.
פנקו את העובדים לאורך כל האירוע הכניסו בהפתעה אלמנטים לא שגרתיים כדי להפוך את האירוע למעניין ומהנה. כמעט כולם אוהבים לקבל מתנות. מצאו דרך מקורית להעניק לעובדים מתנה בסיום האירוע.
אקפלה אירועים וכנסים
אירועים וכנסים גיבורי ישראל 17,
אלכסנדרה יכין סנטר, נתניה.
טלפון: 09-766-6174
דוא״ל: acapellaeruim@gmail.com
כל אירוע חשוב מתחיל במקום ובאווירה, וכשאלו נבחרים בקפידה – האירוע הופך לזיכרון בלתי נשכח. בית האירועים אקפלה הוא אולם בוטיק לאירועים בשרון, אשר הוקם על מנת לשמש בית חם לאירועים קטנים, אינטימיים ואיכותיים, מכל הסוגים.
חווית השירות שלנו מתחילה הישר מהפניה הראשונה שלכם, ועד שאחרון האורחים הולך הביתה. אתנו, תוכלו לשמור על ראש שקט, עם צוות מסור ובעל ניסיון של עשרות שנים בתחום ארגון אירועים, קולינריה ושירות.
זמינים עבורכם- ימים א'-ה' 10:00 עד 22:00 יום ו' 10:00 עד 14:00
↵ לנווט באמצעות ◊ WAZE – לחצו